emma: runt och runt och runt

hallihgallå.
Lite konstigt att jag är vaken nu eftersom jag vaknade 5 imorse? Jaja.

Kvällen börjades med att cykla hela vägen till ica maxi, för att upptäcka att det var stängt. Så vårt coola gäng (jag, olivia, lina, matilda) bestämde oss för att hyra en film istället. Väl på hemmakväll måste Lina fara PGA moppekurs imorgon (läs: idag), så jag, olivia, matilda och linus som kom från ingenstans for hem till oss och såg på blair witch project 2. Jag tror att jag var den enda som blev rädd.

Missöden denna kvällen blev: 2.
Det första; vi hittade en kundvagn med en 10-krona i, som vi nödvändigtvis ville ha, så vi slog och slog på den med en stor, stor sten men DOCK gick inte 10an att få ur.

Det andra; Matilda skjutsar mig på cykel nerför backe. Hon får en fluga i ögat pch tvingas tvärstanna. Lina kör rakt in i oss och alla tre flyger. Nu har jag en bula på både det högra OCH det vänstra benet. Fint. Dessutom nåra sår på knäet. B-e-a-u-t-i-f-u-l



LITTE BILDER FROM TODAY:




SOOOOOO snyggt.

kisses/emma

Kommentarer
Postat av: MATILDA

ASSÅÅ HAHAHAHAHAHAHHAHAHA första bilden:]

mystiskt;)...

2009-06-13 @ 01:09:48
Postat av: liza

HHAHAHAHA asså jag var typ på väg att gå?(A))(AA)

2009-06-13 @ 13:42:41
URL: http://lizaedman.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback