emma: things will happen and they will change your life

sommartider hejhej, sommartider.
Runt 30 grader är inte dåligt i dessa norrländska landskap, men detta är dock the reality.

Dagens öppnades med konfa, och jag kan inte riktigt ha tänkt till när jag tog på mig mjukisbyxor och långärmad tröja? Överlevde i alla fall, for sedan hem och bytte SNABBT kläder för att sedan ge mig av till the one and only vitbergsbadet tillsammans med den fantastiska, otroliga, kvinnan myten legenden olivia!

Tiden där tillbringades mest med de tre busiga pojkarna martin, pontus och marcus (c eller k, c eller k, c eller k?). Bland annat så spelade vi volleyboll, järvarna mot bjärvarna, aka emma och olivia mot de andra. Jag erkänner. Vi fick spö av bjärvarna.

Runt sjutiden påbörjades vår hemfärd till den efterlängtade maten, och efter att den efterlängtade maten var äten begav jag mig ut på nya äventyr igen tillsammans med matilda och olivia, och det slutade med att vi var hemma hos pontus där även martin var. När pontus föräldrar inte längre ville ha oss där for vi hem och åt pizza.

imorgon blir det den alltid lika efterlängtade KONFAN!

puss och kram
/emma

Kommentarer
Postat av: Martin

det där är Marcus med "C"

Markus som vi "alltid pratade" om på konfan stavar med "K"

2009-07-01 @ 15:24:57

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback