emma: vad ska jag göra för att få se dig igen

as Olivia said: Home from church! Hallelujah.

Väcktes idag av mamma samtidigt som jag drömde, vilket ledde till att jag hörde 3 olika meningar, samtidigt, vilka var:
1. Den här rubriken bara skriker fjortis
2. Vi far till stugan
3. Hejdå

Man kan ju fråga sig var jag fick den första ifrån, och hur jag kunde höra mamma säga att dom for till stugan samtidigt som hon sa hejdå? Det var, så att säga, fett random. Nästan lika random som när jag, Olivia och Lina spelade in en video med mobilen för cirka ett år sedan. Vi låg i sängen och sa lite spårade randomsaker, men vad vi var helt säkra på var att ingen sa: stoppa hästen, vilket man klart och tydligt hörde på videon. Skumt.

Idag blir det nog... hmmm låt mig tänkaLIIIIIIIIIIINA. Det blir nog trevligt. Trevligt trevligt trevligt.

kisses/emma


omg. dom tycker om butterbullar

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback