lina: tears will fall

Har varit på konfa idag, höll typ på dö för att det var så varmt.
Efter konfan for jag hem, la mig på baksidan, solade och lyssnade på musik, sen klockan 3 gick jag in och somnade.
Min mamma fyller år idag så släkten ska komma å så ikväll kommer kanske bli kul vem vet.



om du menat allt skulle du inte ge upp,
jag hade visst fel om dig.


  • Jag är trött
  • Jag borde gå och duscha nu om jag ska hinna göra mig klar
  • Har ont i huvet
  • Råkade stänga av mobilen, ooups
  • Lyssnar på musik
  • Får gratis sms om 1 dag igen
  • Längtar grymt mkt till augisti



pusspuss


Kommentarer
Postat av: en kille (A)

assa ditt hår är så jävla snyggt!<3

2009-07-01 @ 00:13:14

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback