lina: fäller en tår för all den tid som går

Har varit med careg ikväll,
jag och liza gick till hemmakväll i spöregnet,
 vim tog av oss jackorna och hedde ner paraplyet bara för att ehmm vet inte kanske för att vi ändå inte kunde bli fulare än vad vi redan var.
Vi hyrde en film, minns inte vad den hette men den var ganska läskiiiig iaf(a)
Sen kom hennes pappa och hämtade oss och ja precis.

klassen<3


Imorgon äre konfa typ hela dagen,
 dryyyyyygt om du frågar mig men det kanske finns någon annan liten fluga som älskar det så därför ska jag inte prata så mkt om det heller.
Efter konfan som slutar 6 tror jag så vert jag inte vad jag ska hitta på, om du vill göra nått så äre bara att höra av sig.

Jag är riktigt trött asså, det är ganska konstigt för jag har sovit jättemkt idaaaa och brukar typ aldrig sova annars och då är jag inte trött(a) aja sånt är livet.

Nu ska jag iaf snart gå och krypa ner i min säng hörs imorgon.


Pussss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback