olivia: soon new

som liza skrev om emmas skor, du kommer vara jättelång. tyvärr kommer emma inte vara ensam om att vara jättelång på skolavslutningen, en bra bit längre än många andra. och vissa önskar att de var långa. Jag förstår inte
det kändes ju verkligen jättesuperbra när jag intalat mej själv att lång blir jag inte, men när jag håller på att gå in mina skor och lina kommer på besök så är jag nästan huvudet längre än henne. därför ska vi tvinga henne att köpa skor med skyhöga klackar och världens platå. Och tvinga henne att jämt ha på sej dem.

twilight tog just slut och lina stack hem för att äta. Då satte jag mej här och har lite party alldeles ensam, bara jag och musik. härligt, partyparty
Vi gjorde varma mackor och bakade muffins, och snart ska vi äta. gissa vem som inte kommer orka mycket? jag kan ju inte vara säker men jag tror ni gissade rätt.

mamma frågade om vi kunde sköta albin ikväll. efter en kort stunds betänketid så svarade vi ja. brukar få lite pengar eller nåt då, hoppas vi får värsta jättebonusen och hon betalar festivalbiljetterna. hur jag än vänder och vrider på det kommer jag inte ha råd med allt jag måste ha. där lät jag lite som en material girl men vadå jag behöver mina saker.
/olivia♣


här är ju btw lillen som ska ge oss festivalbiljetterna. Eller ska vara orsaken till dem iaf.
förlåt för sämsta bilden men vi har rensat datorn och vi hade bara en bild jag har tagit med mobilkameran. Och som ni kanske ser är det just min mobilkamera som är orsaken till att jag inte lägger ut bilder så ofta. De blir väldigt dåliga

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback