emma: it's just the way it is

nu är det ju såhär att jag och olivia lämnar skellefteå imorgon. BÄSTA VALDA HELGEN, kan jag säga?
  • vi missar pan
  • träningen är tidigareflyttad och flyttad till kaplan, vilket skulle göra så att vi snabbare kom oss till pan
  • vi missar seriens sista match
  • vi skulle egentligen ta ledigt på eftermiddagen imorron från skolan, men det behövs inte för vi ska vara lediga i alla fall. Plus att vi fick läxa just därför.
  • Och en massa andra randomanledningar som inte angår er
PERFEKTA HELGEN att fara bort alltså!!! Sa ju det. Jag är såååå glad. Det kommer ju säkert bli kul i Storklinten, har ju både matilda och olivia att leka med. Men nog skulle väl det vara bättre om vi for nästa helg istället, då det händer ungefär INGENTING. Se där, men det kanske är ödet. Får hoppas att ödet har något bra att bjuda på i så fall.

Idag har jag gjort ungefär ingenting, förutom skolan. Men imorgon har vi faktiskt ingen lektion, får sovmorgon till 8.45, då vi ska infinna oss i teknobalder, och efter det slutar vi. Skönt, men det hade fått kunna vara någon annan dag, då jag hade kunnat få njuta av att vara ledig? Nu skulle jag ju vara ledig i vilket fall, så det känns lite surt. Jagvet, jag måste vara världens mest lyckade människa, finns det någon med mer tur än mig? Skulle inte tro det efter den här helgen.


@souuuuuth


@ souuth


@ my place <liza dana olivia>


jag var troende när jag var liten. olivia var klåfingrad <jag olivia>


@ bygdsiljum



puusss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback