emma: show me and so on

ÅHH JAG HATAR MIG SJÄLV.  VARFÖR SUGER JAG? KAN JAG INTE BARA DUSCHA OCH SEN GÅ OCH LÄGGA MIG? NEJ KLART JAG FASTNAR FRAMFÖR DATORN FÖRST!!! '

om någon vill komma och slå mig, är det mycket välkommet. Asså jag behöver ju hjälp?!?!? AHHHH. JAG SAKNAR DH!!! saknaden tar kål på mig. Kan inte vänta till i höst ju!!!!!!!1 åhåhåhååhhåhåå.

OCH DET BLIR BARA VÄRRE, imorron har vi SKIDOR på gympan ;( ;( ;( åhåhåhåhåhåhåhåå haaattar mitt liv, någon som vill vara emo med mig, SNÄLLA?? eller bli min friend så slipper jag suicide<<33<<3<3<33<

okej, eftersom det här bara blir spårat ska jag sluta skriva nu, men KOMMENTERA och hjälp mig, snälla:( då älskar jag dig och så kan vi pussas och kramas och äta glass och knäcka varandras ryggar!!! eller nåt.

PUSS&KRAM<33<3<3<<3/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback