emma: when you don't need words

förlåtförlåtförlåtförlåt, jag har varit jättedålig på att uppdatera. Och inte kommer det bli så mycket nu heller, måste gå och få lite sömn.

Idag har jag ialla fall varit på skolan, på stan och på söder. Gick på stan med olivia & mamma(a) där hon köpte jeans och skor åt mig!!!  Lovely, bilds kommer nog sen. Efter det åt vi i alla fall, och sedan skyndade vi till söder med Lina&Anna, där vi röstade om vad vi skulle göra för pengarna från nightflight. Blev att fara till Umeå!! the caregang goes to.. UMEÅ! igen.

Känns härligt med planer hela veckan, sånt gillar jag. MEN inte blir det pan på fredag , nej, det ÄR inte pan då.
Ialla fall ser min veckoplanering ut såhäR;
  • Tisdag: skola, träning
  • Onsdag: skola, träning med division 2
  • Torsdag: skola, fara till piteå med lina&olivia&lizakanske
  • Fredag: skola, och sen vet jag inte riktigt då mina panplaner gick i stöpet.
  • Lördag: umecupen, far runt 9 på morron
  • Söndag: umecupen& fara hem från umecupen
Okej, planer alla dagar utom fredag. Men då vet ni, om jag inte uppdaterar as often som  jag brukar göra, är det för att jag har fullt upp. MYCKET chill vecka i varje fall.

ppuusssss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback