liza: hej dude

HEJ,
Fett duktig som man är så kom man 90min försent idag, yEAH.
Efter skolan, fikade jag och några. Kulkul<33
Gick på stan, 
Blev , dock i svart färg . :)
Och två koftor för 50kr/st nere på Cubus, jättevärt om ni frågar mig.

Åt på max, MUMS(L)
Och fick skjuts hem eftersom vi varken ville gå hem eller kunde, för jag hade megaont i fötterna.
Inte van klack nej. Men dom skorna är så sjkt söta !



Så- IMORGON ;] Umeå förfan.
Blir skitkul, även om jag inte känner peppen nu, för jag är dåligt sur ;]
men .................... TJOHO iaf. Kommer hem någon gång vid tolv på natten :)
Så hör av er.
OCH TRÄFFA OSS!

UMEËÅ (L)(L)

 
ska röntga mig imorgon klockan tio i tio. DRYGT. i en TIMME :O!!!!!;O;Oo;;o;o;o;o

puss. /L

Kommentarer
Postat av: COOLSNUBBE

HEHEHEHEH

2009-03-26 @ 21:36:00
URL: http://bajs.se
Postat av: Anonym

dom där byxorna är inte allls fina.. fyfy

2009-03-27 @ 15:38:31
Postat av: majsann

har sånna (A)

2009-03-27 @ 16:39:36
URL: http://majacoolson.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback