liza: kramis<33<3



HEHE nu blev ni lurade!!!1
ni trodde säkert att det här skulle vara ett glatt inlägg...

JAG SAKNAR DH!!!!
och jag har inte skrivit på 9 dagar!!!!!!!!!!!!

Fuck, jag ville till DH Summer, men då kommer olivia och förstör min gläädje
"Har inte vi skolavslutning då? och typ konfa?" 
NU ÄR JAG ÄNNU MINDRE HAPPY PÅ ER

Nu är jag så arg så jag ska skriva ALLA irriterandeäckel-emo-gubbar jag kommer på som hela caregang HATAR:

XD
xD
Xd

^ DEN

=ppPPPpPPPppP
^DEN

-.-
^JAAAAAA


-.-'

^DEN

xP
^ALLA JÄVLA X-GUBBAR KAN HÄNGA SIG

^^
^DÖDÖDÖDÖ

nu orkar jag itne komma på fler, jag har fått ut lite av min aggression.
Men jag har faktiskt inte varit någonstans idag. Så då blir det alltid lite surt humör.

Plus att jag inte ätit på 4dygn... Det börjar bli lite mucho...
Men efter (och på) DH har man inte haft lust, jag kommer typ gå ner i depression pga att DH SKELLEFTEÅ III är slut :(

puss./L

Kommentarer
Postat av: Anonym

det är bad :(

2009-03-10 @ 15:17:19
Postat av: Anonym

Hur kan ni hata den bästa av dom alla? :PppPPPpppppPPPP

2009-03-11 @ 15:42:54

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback