liza: take it or leave it

OKEJ jag erkänner, emmas inlägg nyss äägde
"En annan randomsak jag också har tänkt på ett tag är att det är nog rätt tur för mig att jag har Olivia. Inte för att hon är min bästa vän och lyser upp min dag osvosv, nej, utan att om Olivia inte hade ätit upp min mat när vi låg i mammas mage (lel) och typ gjort att vi fötts förtidigt och typ så, kanske jag hade varit ett stort tjockt äckel just nu? HAHA jagvet, vilka funderingar lixom, men ändå!!! Vem vet? Och DET skulle ju inte ha varit särskilt trevligt..."

En sak jag undrar med det, menar du att olivia är ett tjockt äckel!?!?!?!?!?!?? ;)

AJA, här kommer bilder från lite av köpen i sthlm :)




Och såklart följer man den irriterande trenden; JEANS-LEGINS
par 1:


par 2:


Väst ett:



väst two:




sen resten:)









så det var rätt så mycket allt =)

-Skriv gärna vad du tycker!
puss./L


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback