olivia: just like you never did

När jag kom hem idag ringde telefonen - det var mamma som ville gå på stan efter jobbet:] SURE sa jag, så då gick vi och köpte byxor skor osv, och åt sen en jätteportion på en kvart för att vi skulle hinna till söder för att rösta fram att vi ska till ume på nf-resan. såklart rösta jag cokså på ume, om du har gjort quizet boorde du veta det.
stanna på söder till typ kvart i tie då vi fick skjuts hem, och genast sprang jag genom duschen och fram till datorn. Egentligen vill jag gå och lägga mej men emma duscha så då kan jag inte borsta tänderna.... det är ofräscht.

På torsdag tror jag det blir pite med lina och liza(?), typ tjejkväll så det går gratisbussar, en trevlig liten utflykt sådär. har typ ovanligt mycket planer för långt framöver, ovanligt::O!!! MEN IDAG FICK JAG VETA ATT DET INTE ÄR PAN PÅ FREDAG!!!!!!!!!!! det suger helt enkelt, istället är det nåt baddisco(?) på edda på fredag lördag då vi ädå är borta. Men då är du välkommen att höra av dej på fredagsafton, men hade kanske planer på att se 1408 med caregang, men du är ändå tillåten att störa oss.

MEN EMMA ÄR KLAR NU!!!!!!!!!! WOHO ! gonatt bloggen:]:]<3<3<3<3<3
/olivia♣

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback