emma: please don't look at me, I would drown in you eyes

sorry för att jag inte har skrivit tidigare. Har inte hunnit.

Har varit på skolan as usual, fick tillbaka ett matteprov jag hade glömt bort. 33/40, hade kunnat gå bättre kan jag lova. Och just det, Matilda åt lunch på brännan med oss idag, som hon förresten ska göra hela veckan tror jag. SHE HAS THE "prao" , you see.

Har broarna på skolan imorgon, letar fortfarande efter peppen och konditionen har jag helt tappat bort. Love it anyway. Eller? Tror inte det är på tid den här gången. Eller? Ah wtf, får väl se imorgon.

JO JUST DET, idag fick vi även veta att alla tjejer i åttan som vill får vara med och sjunga i kören på skolavslutningen. Kanske blir att göra så, missar en hell of a massa lektioner av att träna på det.

Onödigt vetande just nu:
  • Lyssnar på "I hate everything about you" av Three Days Grace.
  • Jag tycker den är bra. 
  • Skrev just: :9:].]=] till en på msn
  • ÄLSKAR att skriva generade smileysar , gör det hela tiden
  • Jag tycker att du ska adda min msn [email protected] så vi kan skriva generade smileysar till varandra
  • Jag tycker att smileysar är ett riktigt tapigt ord, vet inte varför jag säger det.
OCH SÅKLART, DAGENS OUTFIT
(asså vad vill jag med det?!?!? Helt jävla [email protected]?!?)

+ DA DATOR där i bakgrunden, och fåtäljen jag sitter i RIGHT NOW.

kisssses/emma



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback