olivia: can't find what you're looking for, no one can

nu kommer mitt tredje inlägg för dagen, har dock ignen aning om vad jag ska skriva.

En sak jag stör mej på är förutfattade meningar. Ändå har jag såna själv, man tänker ju att det man tänker och tycker om folk är sant.
Det är säkert många som har förutfattade meningar om mej eller om hela caregang faktiskt. Det är rätt störande faktiskt, man ska inte säga saker om folk om man inte känner dem. Vem som helst får kalla mej/careg fjortisar, om ni känner oss och faktiskt tycker att så är fallet.
Visst kan jag också tycka illa om andra människor, tycka att dom är fjortisar osv, men jag sprider inte ut det överallt. Det har hänt ibland att randompers kallar mig och de andra i careg fjortisar, men vafan? säg inget om ni inte känner oss?
Om ni inte känner oss så behöver ni ju itne bry er så hårt heller, för det gör inte vi. Men det är ganska jobbigt att ibland vara illa omtyckt av ingen anledning, men förlåt? vi försöker bara leva våra liv, om det går bra? Och det kanske ni också borde försöka göra
/olivia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag känner er inte så väl men kan ganska bestämt säga att ni är väldigt trevliga människor ;)

2009-05-06 @ 21:51:59
Postat av: Random

om du/ni nu är fjortisar så äre vell er sak :] inget nån annan kan klaga på :]

åsså inge fel på en om man nu e de :D

2009-05-06 @ 22:08:59

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback