emma: you've got me fallen to the floor

alltså fyfan så jävla falsk
haha seriöst du är helt otrolig.....



Godkväll.

Sitter i sängen och suger lite på mina fingrar. Smsar lite. Msnar lite.

Idag har jag:
Skrivit klart och lämnat in mitt specialarbete(Y)!!!!!!!
Haft tårtkalas på skolan
Ätit på frasses
Spelat riktigt dåligt på träningen
Ätit hos mormor och morfar
Sett idol
Blivit superglad men ändå lite vemodig då Rabih åkte ut!!!


Nyss madeade ett sms my day. Så my day is made. Perfekt. Nyss var jag glad men nu är jag lite arg. Ganska arg faktiskt. Jag tycker jättelite om falska människor. Inte alls faktiskt. Man skulle kunna säga att jag hatar dem. Trots det har jag svårt att hata dig, men vafan. Jag fattar bara inte hur du tänker. Du är fan inte sann haha........



Olivia. Hon är inte falsk, om vi inte pratar om hennes sångröst det vill säga. Sry Olivia<3<3<3<3<3 Men jag vet att du skulle säga exakt samma om min. Och vi säger ju sånt till varandra istället för att säga det bakom ryggen på varandra.



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback