lina: Det enda du kan, är hur man gör fel mot den du sagt du bryr dig om.

OKEJ NU har jag inte bloggat på länge, men har faktist inget intressant att skriva om och då äre inge kul att göra det heller såå ja då vet ni.

Idag har jag varit på skolan och vi överaskades med ett engelskaprov!! voho typ det bästas som kan hända eller? det gick väl ganka bra och sådär men a inge kul alls. Fick också veta att vi ska ha fysikprov nästa torsdag och det var inte lite vi skulle kunna;o tur att våran lärare har lärt oss nått av de också..
Efter skolan somnade jag typ direkt jag kom hem och när jag vakna så åt jag och gick ut med hunden och sen satte jag mig här, mycket rolig dag som ni hör. Om ett tag ska jag visst vara barnvakt åt mina småkusiner..orkar inte just nu för dom är jobbiga.."förlåt men jag är ingen bra kusin!"
saknar tiden lite ändå<3
puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback