lina: Life doesn´t hurt until you think about, How much things have changed, Who you´ve lost along the way, And how much of it was your fault

Jag blir så jävla less på människor som lägger sig i andras liv så himla mycket av bara nyfikenhet. INGEN och då menar jag ingen har någonting att göra med mitt liv förutom mina närmaste. Det är jobbigt för mig att prata om det så ja. sluta snälla.

Idag har jag varit på skolan, kändes som en väldigt kort dag och det berodde nog på att jag var och pratade med syon om gymasiet i typ en timma och kanske lite mer också. Nu känner jag mig ganska säker på vad jag vill gå, såklart det kan ändras men det är ändå skönt att veta ungefär.
Ikväll har jag träning med juniorerna och det kommer nog bli kul I think.
<3
puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback