olivia: let's play this game once and for all


Nu är jag ombytt, sminket borttvättat, väskan packad, håret uppsatt, konstig posebild tagen och sockorna uppdragna. Alla punkter på min attgöraförematch-lista, nyss råkade jag aktivera tröga tangenterfunktionen. Nej men jag brukar inte dra upp sockorna så högt som jag har nu, ungefär i knähöjd. Men det är faktiskt rätt skönt att ha så (Y)!

Aja, nu ska vi bila bort mot kaplan (haha lata det är inte långt) och sedan göra vårt bästa för att försöka klå (hehe... klå!) ibs i denna härliga, första seriematch. Dock har vår serie bara 3 lag, hehe löl. Håll tummarna  för oss! På plats eller bara hemma spelar ingen roll!

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback