emma: I wish I could tell you

Alltså.
Svininfluensan har börjat gå för långt?!?!? Det har ju blivit läskigt nästan! Jag skulle vara DÖD om jag blev smittad. Nej men jag skulle bli riktigt arg om jag blev sjuk nu, missa dm, prao och turkiet?! Och det är ju inte kul att bli sjuk överhuvud taget. Men då det blir lov kanske det minskar, i alla fall på skolorna, då inte lika många är samlade. Men tänk på DH? Hur många kommer inte bli sjuka där?????? Men skulle dock ändå göra nästan vad som helst för att kunna fara dit, jag skulle se så som i himmelen bara jag kunde fara! Okej rättelse: Om jag kunde fara på DH OCH fara till turkiet, så klart.

Har riktigt härliga veckor framför mig nu (om jag inte blir smittad av svininfluensan då?)
Nästa vecka blir det prao på max, skall äta på kanal med Olivia och Lina<3333333333 Sedan far jag, Olivia med pappa och Albin till TURKIET på torsdag kväll (stort minus att vi missar DH dock), och efter lovet har vi specialarbete på skolan så vi har inga lektioner förutom slöjd, hk och nå mer.



lek och scenrummet på dh.......hade det funnits ett pris för "stökigast crewrum" hade vi vunnit det lätt. Men det var ju bara i vårt rum det "bodde" 7 14-åriga tjejer, hehe. Det kändes inte som att de andra (FÖRUTOM teddy och freddy, våra crew-ledare<333) uppskattade oss så mycket där... då internet lade av runt 1 den första natten så höll VI, utan några vuxna, igång alla där i 2 TIMMAR med lekar, och på hemsidan efteråt stod det bara "...och tack till våra duktiga internetfixare (vete fan vad det het) som fixade igång internet igen! VI BA VAFAN.Vi var duktiga faktiskt.  Och det var nog bara vi som råkade torka golvet i vårt rum med spya. Mummms lukt där kan jag lova! Miss it all....MEN I VÅR DÅ JÄVLAR FÅR NI SE UPP<333333 Då blire crew för hela slanten!


Kommentarer
Postat av: anna

MINNNNENNN...

Fast vänta, "torka golvet i vårt rum med spya"??!?!!?!? det var jag lyckligt ovetande om:(

2009-10-14 @ 19:30:26
URL: http://annaorebecka.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback