emma: on the ground

tjolahopp.

Sitter hemma nu  på hålet, har just ätit en god matbit. Skall ta mig en chokladbit nu. MUMS!

Haha okej, jag vet inte vad det där var egentligen... jo just det, det var SANNINGEN. Ohno, the horrible truth(u) Okej vad är det med mig idag egentligen? Jag vet inte. Men i alla fall så har jag ju inte uppdaterat någonting om IGÅR, zon and that.

Kom i alla fall i tid till bussen så jag fick följa med. När jag kom dit upptäckte jag att det inte var första gångn jag var där, var där i femman också och hade friidrott med skolan, haha:p Har ännu inte slagit mitt personliga rekord i längdhopp sedan den dagen.
Aja vi spelade första matchen, det blev 1-1, sedan vilade vi (ÅT!!!!!) och sedan spelade vi den andra matchen, 4-2 till dom. Sög men jag är typ nöjd med min insats. Är ärligt talat inte alls van vid det tempot som vi spelade, långt ifrån, men jag försökte göra mitt bästa i alla fall. Men nu ska dom ju slå ihop umeågänget och vi skellefteåbor till ett med typ 25 spelare, coch vi var typ 60 spelare nu kanske så det är väl inte sådär supertroligt att jag kommer med. Ungefär lika troligt som att jag skulle slänga bort tusen kronor. Därefter åkte vi den lååånga vägen hem och jag höll ärligt talat på att svälta ihjäl. Jag måste vara den sämsta i världen på att ta med mig nog mycket mat.

SHOOO yeah that was my day yes.

Puss/emma




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback