olivia: live big


24 dagar????

ska gå upp och kolla om vi har allting man behöver för att göra chokladrutor, men först behöver jag kanske kolla upp vad man behöver till chokladrutor...
kvällens planer är non-existerande. Eller kanske gå till mataffären med de andra i min grupp för inköp av förmiddagsfika, då man bara får sälja det "goda" efter lunch. Men annars kanske nån anna fixar det och jag f¨r vara här för mig själv. Som jag har varit hela dagen. Roligt.

Men seriöst. Om ingen hör av sig så kommer jag i slutet av today ha sett mig igenom hela oth säsong 1. Fast för mig låter det faktiskt som en rätt lyckad kväll. Man ska satsa stort


lär mig flyga?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback