emma: like this

bilder kommer...typ nu!
men först tänkte jag berätta lite om va ni gjorde så ni får en helhet; Jag, olivia och Lina tog bussen 5 i 8 till umeå. Då vi kom dit var vi hungriga(a)...så vi gick till subway och åt, vilekt vi gör VARJE gång vi far till umeå, alltid vid samma bord, alltid samma plats. Sedan promenerade vi till stan för att vänta på våra umeåvänner som hade gått och lagt sig runt halv sex på morgonen, samma tid som jag gick upp ;-) Hade ltie småroligt, jag gick fram till samma kilel flera gånger och prata med han, medans olivia och Lina stod och dog av skratt lite längre bort. Typ såhär;
Jag gick fram: Hey du, vad heter du?
Han: Gustav
Jag: Okej...
(Gick till Olivia och Lina och gick sedan tillbaka igen efter en liten stund)
Jag: Du, har du en lila mössa?
Han: Hahah nej....
Jag: Okej...
(Gick tillbaka, tänkte gå fram till han igen och fråga varför han INTE hade en lila mössa, men då hade han promenerat bort:()

Sedan spanade vi på lite fina umeåpojkar, dock fanns det inte så gott om dom just då... Såg i alla fall några vi kände men de hälsade vi aldrig på:] Började känna oss lite utstirrade för att vi bara gick fram och tillbaka osv, måste ha sett rätt lost ut... särskilt av 2 stycken, fast en av dom var rätt snygg så det var inte helt fel=D Dessutom såg vi en p11/p12 som vi blev in loved with..eller i alla fall hans kläder(L)(L)(L)

jaja, efter ett tag kom våra efterlängtade umeåvänner, eller i alla fall 3 stycken av dom, vi blev fler på vägen kan man säga... Jaja, med dom gick vi till frasses, sedan blev vi skjutsade av dem till isladan, ett under att jag överlevde hela vägen, han jag åkte med var INTE LUGN. Där såg vi i alla fall en hockeymatch/musikal(?!???!?!), sedan gick vioch åt på nåt ställe, sedan hem till en av våra friends och busade.

Efter det var det dags för oss att börja dra oss bort mot busstationen, och tvingade dem att skjutsa oss (för annars skulle vi varken ha hittat eller hunnit med bussen). De övervägde starkt att inte göra det, för att tvinga oss att sova över (ja dom är söta:*) men våra starka viljor övertygade dem...eller så var det för att vi tog deras cyklar. Då hotade dom med att cykla en lååång omväg för att få oss att missa bussen, men så blev det icket och vi klarade oss helskinnade till busstationen, i god tid. Där pratade vi med en full gubbe och ja...gjorde lite olika things. Sen var det dags för oss att kliva på bussen och ta ett tårfyllt farväl, som inte blev särskilt tårfyllt pga av att det blev lite stressigt. Kom i alla fall hem och däckade i sängen, var löst trött (HAHA ett umeåord...gullit).

Kul hade vi som fan iaf=)

BILDER NU:

anlände till umeå¨......... OBS OSERIÖS POSE DÄR PÅ SLUTET:*

 


subway, stan, väntade på killarna


i ishallen, åt middag

inne och på busstationen, fråga mig inte vad vi gjorde, eller varför vissa hade jackor inne, och hur jag spåg ut på de sista ´bilderna(?!?!?...) Förlåt för den risiga kvallan, och för att jag inte lyckades ta kort på alla...tror jag(?). Jag vet inte riktigt. Men

enjoy. /emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback