emma: where did it go

Blev ändrade planer, besökte staden med mamma istället! Fick med mig en vårjacka hem, eftersom den som jag köpte förra året försvann under mystiska omständigheter någon gång under denna vintern. Överraskande nog var det en jeansjacka! Hade aldrig kunnat tro att jag någon gång skulle ta på mig en sådan, eftersom jag passar förfärligt dåligt i de flesta kläder och jag förväntade mig att se ut som en ful transvestit först när jag prövade den. Men dock blev den godkänd så nu slipper jag gå runt i min vinterjacka med svetten rinnandes. Alltid ett plus.



saknar min älskling<3


Kommentarer
Postat av: matilda

vet inte varför men det började rinna tårar då jag läste era kommentarer:]..

2010-04-25 @ 17:52:22

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback