olivia: outtröttlig

Det kan bli (läs: blir) problem när man ska på någons 70årsfest och man känner sig skruttig som ett äpple och alla ens kläder kommer direkt från stenåldern. Det blir bara inte så bra.

Men det värsta är att jag inte ens kan konsten att fixa mig. Sminket, håret och kläderna bara förblir desamma. Dessutom har jag knappt ett smycke värt att visas. Och inte vill nån smsa mig heller, vad än Emma skrev i nåt inlägg förr idag. Det var nämligen bara fastighetsbyrån som av någon outgrundlig anledning tror att jag är ute efter ett nytt hus. Tro mig, två hus och en stuga räcker faktsikt.

Nu kom jag på att jag inte har borstat tänderna idag. Dudududum! Mot badrummet.

Hehe... galen bild


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback