emma: här är er chans!

Okej. Nu börjar jag känna mig på riktigt fläskig.

Därför lovar jag nu att fara ut och springa minst 3 kilometer minst tre gånger denna veckan. Och om jag trots min awesomeness inte skulle klara detta så kommer ni att bli gudar över mitt öde. Jag kommer göra vad ni än kommenterar på detta inlägg att jag ska göra, som straff. Kom igen, det skulle väl vara kul???? Vad som helst!


do it :D:D :D :D :D :D (och uppmärksamma helst inte att jag ser ut som en neandertalare på bilen.) tag chansen!

Kommentarer
Postat av: Linu$

eftersom att ingen annan kommer kommentera så säger jag att du ska raka av ditt hår:D

2010-04-26 @ 19:35:41
Postat av: Linu$

eftersom att ingen annan kommer kommentera. säger jag att du ska raka av dej håret vilket du måste göra;)

2010-04-26 @ 19:38:13

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback