emma: what have we done wrong,

TJOHOOOOO!!!

Sitter och tröstäter en glass eftersom den här dagen har varit riktigt botten. Släpade oss iväg till jobbet men klockan två ösregnade det så vi fick sluta. Papps kom och skjutsade oss till edda, där vi hade träning klockan 5. Jag var tvungen att köpa en macka för 40 kr eftersom, helt galet dyrt ju!! Sedan gick träningen verkligen sämst, sämre än sämst fast sämre än så. Kul. Fick just höra något som gjorde mig väldigt ledsen och förvirrad, som jag har fruktat typ forever och verkligen inte orkar med. Underbart.

Ikväll har jag förövrigt ingenting att göra, verkligen ingenting, OCH JAG TYCKER INTE DET ÄR OK. Hör av er för guds skull! Huvva. Att man ens ska behöva säga till er. Dock kommer jag då inte ha det problemet i vinter. Vi kommer nämligen ha 10 träningar (cirka) per vecka! Kommer ju knappast lyckas vara med på alla men dock. Awesomeness ;p;p;p

haha. Varför är vissa dagar verkligen så fruktansvärt dåliga?



men det får inte vara slutet


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback