olivia: trots alla dina fel kan du vara perfekt i mina ögon

Har typ hjärtklappning eftersom jag och Emma just avslutade "Wrong turn". Egentligen var den inte särskilt hemsk och VÄLDIGT ologisk, men på nåt sätt blev jag ändå rädd.

Men nu till saken: ni kan aldrig gissa vad vi ska göra imorgon? Jo vi ska nämligen spela innebandycup med Linas pappa jobb och sen på kvällen ska vi äta nånstans ute och få pengar till det! Jag slår vad om att ingen hade gissat det;-)

Men okej, jag vet att det kan låta lite random och ärligt talat - det tycker jag också. Men kul ska det bli hoppas jag. Det enda som är lite jobbigt är att vi blir hämtade 9 imorgon, drygt med tidigt på en lördag. Eller ifs så har jag ju ändå inget att göra så lika värt att gå och lägga sig nu. Att vara uppe och ha inget att göra är slöseri med tid enligt mig.

Ett stort och ett litet mjölkglas på den förra cupen jag spelade- Paradiscupen!! Älska.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback