olivia: men ta det du får då, tiden går men det enda du gör är att titta på

Börjar tro att Lina dött. Inte en viskning av henne här på bloggen trots 2 dagars sjukdom. Sorgligt;(

Kvällen har tillbringats på en träning, inte två som brukligt. For nämligen inte på den för att 1. jag har en förkylning i kroppen jag inte vill ska utvecklas och 2. jag fick kramp i vadmusklerna och musklerna vid smalbenen? Och SÅ jobbigt var det inte, särskilt med tanke på att jag också fick det igår när jag gick hem från skolan och det knappast var så ansträngande. Pappa sa att det kunde bero på just förkylningen och jag litar på han.

I helgen har vi faktiskt (tro det eller ej!) planer och det är främst därför jag inte vill bli sjuk. På lördag är det match med j18, eller vet inte än om vi får spela men tror jag har fått spela alla matcher denna säsong så vi får väl hoppas på det bästa!
På söndag ska jag och Emma på domarutbildning. Mest för kul, har väl egentligen inte så mycket tid till att faktiskt döma matcher... Men intressant blir det! Emma sa att hon en tråkig kväll hade läst alla regler, så då tänkte jag också göra det. Tyvärr var det enda sättet att göra detta på att ladda hem en fil från internet, men min dator är så söt och kan inte koda upp de dokumenten. Verkligen störande för ibland behöver man verkligen kunna öppna en fil från internet. Vet någon hur man kan fixa det? Snälla? Någon?


Funderat på att blogga?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback