emma: våren kommer med nya förhoppningar som krossas lika lätt som regndropparna mot asfalten.

Vet ni vad jag åt till lunch idag? FYRA PALTAR! Det är fan rekord, seriöst, fyra paltar är some real shit. Det är inte det lättaste att klämma ner. Dessvärre drabbades jag sen sedvanligt av den så kallade "paltkoman". När jag hade bara hade ett ynka steg kvar av trappan upp till vår korridor kunde jag tyvärr inte stå på benen längre. Det  kallar jag paltkoma det!

Bättre blev det inte, när jag kom hem beslutade jag och Olivia oss för att äta upp allt som var kvar av kladdkakan, vilket var ungefär halva. Efter ett tags tv-tittande kom mamma hem och sedan rullade vi till max och åt ett ordentligt skrov!

Lite extrakalorier måste jag medge att det blev idag. Men det ska jag arbeta bort i helgen! Eller inte. Men det finns ju onekligen vissa fördelar med denna fettolivsstil. Jag brukar alltid vara lite avundsjuk på träningarna med j18 och division 2 när vissa lagkamrater kommer körandes med bil till/från träningarna. Men inte nu längre. Vaddå, jag behöver ingen bil? Jag rullar ju ändå fram.




inget rullande här, än...


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback