lina: I'm dancing with tears in my eyes just fighting to get through the night i'm losing it and with every move i die

Blogg.se har tydligen gjort om, tycker faktist att det blev mycket bättre för vissa saker går snabbare osv...men nog pratat om det. Kom just hem från en promenad med min kära hund i det iskalla och snöiga vädret och funderar på att jag kanske borde titta lite mer på franskan som jag har till imorgon innan jag blir för trött för att orka göra någonting som det faktist blev igår, orkade inte röra mig nästan, skumt.

Skoldagen idag var inte kul, en av dom värsta vi har i veckan enligt mig. Jag bad till guuuuud att det inte skulle bli några skridskor eftersom det var så himla kallt men han kan inte ha hört mig eller nått i den stilen för någon timme senare var jag ändå ute på isen och höll på förfrysa om mina fötter, inte ok. Nu har jag skrivit ännu ett tråkigt inlägg men jag har faktist inget att skriva om..ellelr det har jag säkert men jag kommer inte på någonting när det väl gäller. Ska mysa med franskaboken nu.






puss

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback