emma: just give me a reason

TJENAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

Sitter i sängen har juset duschat, ska klä på mig men har absolut zero idéer. Aja, jag låtsas att det är sommar och tar shorts. Gäller att utnyttja! Hör förövrigt grannarna skrika utanför, och har bränt mig i ansiktet. Igen. Älskar livet!! Iofs är det ju sant att mitt liv steker atm (at the moment) men att inte veta vad man ska sätta på sig är aldrig det man önskar sig.

FYI (for your interest) så gick jag nyss ut på balkongen i underkläder för att spionera på grannarna och blotta mig för halva sunnanå. Why not?

FÖRSTA DOPPET IDAG♥




Kommentarer
Postat av: Madeleine

Fin blogg =)

2010-05-22 @ 11:55:56
URL: http://madeleineliinnea.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback