emma: SITT INTE HÄR

Behöver jag ens skriva vad jag gör just nu? Om ni någon endast gång har läst vår blogg den senaste tiden så vet ni att jag TAGGAR DREAMHACK IMORGON! Ska stiga upp klockan 7 så det är ju dags att börja dra sig tillbaka nu. Så troligtvis kommer det bli bristfällig uppdatering under dessa dagar då vi till skillnad från många andra inte har dator med oss utan ska jobba! (men det borde ni veta vid det här laget...:@)

Aja, eftersom jag inte står ut med att längta så ska jag sussa fint i sängen nu! VI SES IMORGON ERA GRODYNGEL

KISSES FROM KÅLDOLMAR
/aka emma!



så man såg ut...=] Hah, kommer seriöst inte passa in på dh, jävla översminkat apansikte med hår jävlar droppande av fett. Önskar jag hade en lanmössa............


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback