olivia: en dörr stängs men en öppnas, det lyser men hallå vars ska man gå

Det är så skönt just nu, för precis tvärt emot alla andra så har jag exakt ingen läxa jag behöver ta itu med nu. Ikväll ska vi iväg och se 7ornas show och livet bara leker.

Bara en sak undrar jag. Varför verkar det som om det bara är vår skola som har nationella i biologi? Alla andra har typ i fysik? Det stör mig, men som tur var var det faktiskt lättare än jag hade trott. Och jag klarade att svara (notera att jag skriver klarade svara, inte klarade)på alla frågor. Hela 11 stycken! Utan att ha läst en sekund i biologiboken.


Många har skrattat åt mig på denna bild:( men jag är brave enough att lägga ut den! Vill ju att ni också ska ha lite roligt fast ni kanske har läxor..

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: det låte härligt! jadu samma sak för mig men måste försöka skaffa ett jobb:/

2010-05-05 @ 17:54:47
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Julia

vad gör du? :D

2010-05-05 @ 18:04:19
URL: http://www.juliape.se

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback