olivia: vad hände med dem dådå?

Tänkte att jag kanske borde uppdatera nu medan jag fortfarande kommer ihåg vad vi gjorde på DH egentligen. Nog för att minnena är lite luddiga pga min oändliga trötthet som fortfarande, efter att jag sovit hela dagen, sitter i.

Först...... kommer jag inte riktigt ihåg. Vi vandrade väl omkring i allmänhet, väntade på släckning och bara var. På kvällen smålekte vi och... på natten spelade jag wow! Fan va nice, jag slayade Alle. Haha. Men jag sov inte!

Nästa dag smålekte vi igen, jag försökte sova på ett bord men nej det fick jag inte (för såna som var där som bara kom och pratade....). Sov sen lite på en stor kudde men det gick ju som jag skrev tidigare, randoms kom. Gav upp och... max? Vet inte riktigt vad som hände då. Senare på kvällen var det bara massa band och mina vänner leavade hela tiden. Sen lekte vi och därefter försökte jag låta bli att sova. Fast jag failade och sovde mig igenom två låtar. Efter  det var jag pigg och redo att spendera mina sista timmar på DH vaken, jag och Kalle taggade lan hela natten. Jag taggade också cola hela natten, men eftersom jag inte hade ätit nåt nästan så fick jag ont i magen. FAST det hade jag typ hela tiden så det spelade inte så stor roll... Vi gjorde iallafall nästan ingenting, eller allt? Stirrade på hans bakrundsbild. Jag började drömma varje gång jag blinkade lite för länge så jag var lite borta, men trots det vann jag över han i snöbollsspelet, iallafall i början. Sen började människorna rulla in och vi for hem. Snacka om jobbigt när vi kom till cyklarna och jag upptäckte att cykelnyckeln var hemma, epic....


Okej.  Jag vet att jag har glömt 1000000 saker som jag bara inte riktigt vet när jag gjorde, så jag berättar bara lite random. Såg en dålig kortfilm, spelade cs, lärde känna nya personer, följde med till dallas och max, var ute bara för att inte somna, kollade in alla som sov i sovsalarna, träffade mamma och albin på stan haha, highscorade på spelet där man skule trycka på prickar, blandade powerking vi fick av nån med energitabletter som var så äckliga att jag inte ens kunde äta upp en, var sneaky ninja med Matilda runt i hela dreamhack, slogs med lysande pinnar, småbråkade hehe, såg när han jag inte hejade på vann GHtävlingen på nästan sista tonen?, gjorde pins, tog räddabarnentatueringar och fick en homemade fjärilstatuering, skrattade mig fördärvad åt helt random saker, blev Mario eller typ Omario? på facebook, diggade Justin Bieber och mycket, mycket mer som tyvärr har eller snart kommer försvinna i dimman.

Tog nästan inga bilder men kan ladda in några fattiga ena, tog dock många med Linas system första timmarna!

P.S de är jävligt tråkiga och jag ångrar att jag inte tog fler..
 









Kom hem vi ca. 11 kanske, sov till 16.30 men jag känner att det kommer inte bli någon sen kväll ikväll inte.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback