emma: on the way to wonderland

Det finns en sak jag har gått och tänkt på länge (och då menar jag LÄNGE!)
Varför är det så sjukt omöjligt för mig att vara snygg på skolan?

Jag menar det. Jag har aldrig sett normal ut på skolan, inte ens OK. Jag vet inte vad det är för fel. Direkt jag kommer innanför skolporten så blir mitt hår slickat och fett, sminket klumpas/försvinner, kläderna krymper/växer så att det inte längre passar, mitt ansikte förvrids, min personlighet försvinner, förmågan att konversera på ett vettigt sätt finns inte längre och jag kan inte längre gå.

Jag förstår faktiskt inte. Varför måste det vara så här? Det har till och med gått så långt att jag inte kan göra något efter skolan innan jag först har kommit framför en spegel och gjort något åt eländet. Alla som går på vår skola måste ju tro att det är något stort fel på mig, jag är inte ens samma person som jag är utanför skolan, och jag lovar HON ÄR INTE BÄTTRE.

Haha.... vad har jag för feeeeeeeeeeeeeeeeeeel


TILL OCH MED TAPIGARE ÄN SÅ ... lovar, det är är riktigt jävla hot om man jämför med mitt skol-jag!

Kommentarer
Postat av: Julia

vilken fin blogg! följas via bloglovin? :D

2010-05-04 @ 21:34:56
URL: http://www.juliape.se
Postat av: Julia

vilken fin blogg! följas via bloglovin? :D

2010-05-04 @ 21:34:58
URL: http://www.juliape.se

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback