emma: if i would die today, i would live tomorrow





Verkligen snygg =P just nu. Ser sjukt taggad ut på livet (vilket jag egentligen är, men..) Idag har jag haft en sån där awkward dag man har ibland. Jag hade kläder som jag HATAR, uppsatt hår och då måste ju folk se mitt face, gjorde verkligen ingenting på skolan, osv. Listan kan göras lång!

Ska inte tjata ut er med allt gnatande nu dock. Utöver det jag redan skrivit har jag facerapat lite och gått på stan och luktat på killparfymer idag. Mycket till liv! Är ungefär lika rolig som jag ser ut på bilden, dvs inte rolig alls. Önskar att jag kunde ha fötts med egenskapen att vara rolig och social, som typ 99,9% av jordens befolkning har.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback