emma: jag kommer aldrig komma över dig

Min socialness slog just bottenrekord! Olivia och Matilda for nyss för att köpa "lite" godis och cola för att sedan ha lan och umgås hela natten. Jag följde inte med. Gissa varför? JO, jag ska nämligen gå och sova nu! HAHHahaa lol på mig, vet ej varför jag är så SJUKT spårat trött idag. Det enda jag har gjort idag är;
-ligga i sängen
-äta frukost
-ligga i sängen
-duscha
-sova
-äta lunch
-ligga i soffan och se film
-äta middag
-ligga i soffan och se hockey
-ligga i fåtöljen

Ytterst produktiv dag! Har hela tiden fått hindra mig själv från att gå och lägga mig, det är galet. Don't know how I ended up here!

Aja. Godnattisar till all of you, även om er kväll kanske inte slutar riktigt än!



hah, onödigt snygg

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback