emma: och när hjärtat började slå var allt redan försent, en saga som denna går aldrig att stoppa

Har suttit ute på balkongen och sovit typ hela dagen, känns som att det här lovet kommer bli det aktivaste någonsin.. är i alla fall kung väder! Igår läste jag böcker på dagen och på kvällen for vi till Matilda och hade tjejsnack. Trevligt var det, blev ganska sent dock (som alltid typ). Kul men jobbigt att bara sova 6 timmar per natt!

DAGENS
Klädsel: Mjukisbyxor, linne, tjocktröja
Humör: SÅDÄr fast typ ändå bra, trött
Händelse: Hittade min och Olivias mp3 från stenåldern och lyssnade på den, var typ låtar från melodifestivalen 2006!
Dagens gilla: Vädret och typ folk som bryr sig
Dagens ogilla: SPOTIFY, vafaasen? Gråter krokodiltårar!
Dagens ansikte: SOLBRÄND, typ kräftan
Dagens bild:

Rolig sak som hände när vi grillade:
Jag smsade med martinsson.
Jag: Vad gör du?
Han: Ser film sj?
Jag: Ser på den falnande elden
Han: Vilken film är det?
HAHAHAHAHAHAHAHA AHAHAHAH haha så roligt det var



Igår!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback