emma: WHAT HAVE YOU GOT

Helzo.
 
Har varit otroligt dålig uppdatering från min sida den senaste tiden och det kommer det fortsätta vara! Min mobiljävel har nämligen gått sönder, eller i alla fall kamerafunktionen (eller i alla fall minneskortet) så jag kan ej fotografera = blogginläggen blir lika inspirerade som en korv och makaroner-middag. Dessutom har mina bilder från 2 aug och framåt försvunnit. Blev jätteledsen när jag såg att bilderna som jag och Adam tagit med Den Lilla Kepsen var borta.

Idag har förövrigt vi (adde och jag) 3 månader. Kungligt! Annars ska jag nog städa förrådet idag.

Hejdo.
Fin bild från i vintras. Mina gullisar! Mina Happy Me-människor! Love u all.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback