emma: already over before it began, I never had a plan. All time to waste, so misplaced

 

Hello! Kände att det var ett tag sen med webbilder så här är jag tillbaka på två överseriösa bilder! Känns underbart.

Ska strax till Lina och äta middag, dresscoden är 'hur fint som helst' , så jag är otroligt finklädd. Har nog inte varit så här finklädd på flera år faktiskt.. tragiskt!

Såg vår match mot Holmsund idag med typ hela klassen (ok  3 stycken, men kändes överdrivet). Kunde inte spela eftersom jag har sträckt mig i låret, nice... Vann i alla fall med 4-1, underbart att titta på. Olivia var bra och lyckades särskilt bra med tre saker:
1. Gjorde mål (första målet på matchen på hennes första byte)
2. Gjorde assist
3. Retade gallfeber på andra lagets överblonderade flodhäst 87an!

bajbaj!

ps. har på mig ett glitterskärp. ds

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback