emma: tardig i sinne, jag har förlorat mitt minne



En bild från när vi tog s.k modellbilder på stranden i Turkiet! Jag fick först ta kort på några ryskor som stod och posade i vattnet och en av dem såg typ exakt ut som Jennifer Lopez, den ni ;) Blev inspirerade, tyvärr blir ju bilderna failade när man har ett så kallat FF (fugly-face) som jag.

Tardiga blev i alla fall resultatet. Tror med bestämdhet att den här bloggen håller på att utvecklas till den p-12igaste genom tiderna. Snart får väl jag också gå på Blog Awards, hade ju galet många besökare igår! Nästan 100... så går det när man annonserar på facebook!

Btw. Observera rubriken. Jag jobbade länge på den:)


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback