emma: allt var för länge sen när det inte ens hade inträffat, vad har jag att vänta mig? Vad har vi?


It's true! Även om Olivia (med den ursnygga profilbilden) skrev det för att det var lite kul så är det sannare än sannast. Jag älskar korv! Sitter atm och äter varmkorv, gaaaaaaalet gott! För er som får mat från jörnköket (dvs alla i skell = alla våra läsare typ) så känner ni nog till den berömda frukostkorven? Är typ den enda som gillar den, ÄR SÅ GALET GOD!!! Tyvärr går jag ju på John Bauer nu och vi får mat från Köket, så det blir ingen mer frukostkorv för min del..

Kom förövrigt nyss hem från första barmarksträningen för i år, känner redan träningsvärken komma krypande. Sjukt skönt var det ändå, barmarksträning räddar seriöst mitt liv. Jag hatar att inte träna, men på sommaren har vi ju inte innebandyträningar och jag haatar att jogga. Jag gillar nästan alla träningsformer (är ju så galet skönt att träna) men jogging är bland det värsta jag vet. Usch.

Ska äta upp dom sista korvarna nu. BAI!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback