emma: sista lördagen i maj

Händelserik dag!
Fick bl.a hänga på busstation i 1h 40min innan vi till slut fick ta oss till umeå med taxi. Annars låter jag bilderna (nästan) tala för sig själva!


Jag och Olivia var bara TVUGNA att ta en egobild (standard ju!) före vi for så vi kikade oss noggrant omkring så att ingen såg oss. Såg förövrigt ut som bröderna Tard:)


Modell :O?


I taxin! Har nog inte varit med om sämre musiksmak än den som föraren hade..


Köpte blåbärssoda! Det var gott faktiskt.


Adam "droppade i poolen" haqhahahHHHaqaha

Olivia körde hardcore!


Åt på mcdonalds för att avsluta dagen, alla utom oscar och simon som åt på tre kronor. Fick senare veta att dom bara känt varann i två veckor, dejt..? h1h1


Bussresan hem blev faktiskt rolig efter att den verkligen URdåliga filmen main street (som förövrigt handlar om sopor) slutade. Körde namnleken och det uppkom en hel del nya namn, favoriten var nog Kotte... For sen till Oscar och såg film, jag sov dock. Cyklade hem och nu sitter jag och Olivia och äter lasagne! Eller åt ska jag säga, har ätit upp. Blir lite rädd. Varför blir jag inte mätt av en jätteportion lasagne?!?!?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback