olivia: Do you ever wonder about everything you left? Do you question your decisions, do you ever second guess?

Hemma efter en allt annat än fartfylld vecka i Turksiet, men underbart skön! Sammanlagt såg vi två moln där borta. Dock älskade jag och Chrullis skuggan men vi lyckades ändå bränna oss:)

Det roligaste som hände var förmodligen när jag råkade spruta olja på flygvärdinnan på planet dit, eller när jag tog en gubbe på rumpan när jag skulle simma i poolen.

Det mest minnesvärda ögonblicket var dock förmodligen när jag och Chrillut satt på stranden på kvällen och myste, tittade på stjärnorna och hörde vågorna slå. Romantiskt.. men det var att en kille kom och spelade fiol för oss som kommer göra det till ett once in a lifetime-ögonblick.

Det sämsta som hände var att jag blev förkyld pga en alldeles för kall AC på nätterna.

Tyvärr hatade vi inte bara skuggan utan även mobilerna (och kameran tog jag inte ens med), så har ca 0 bilder därifrån. Eller, vi tog några fula egopics med hans mobil, men det gills nästan  inte ens.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback