emma: i'm lying in your arms because it's the place where I know that I'm closest to your heart



Bild från julafton förra året (cpbild i know men whatever). Känns förjävla längesen faktiskt. Helt sjukt länge sen. Samtidigt har det här året ändå gått snabbt men något måste ju ha hänt på vägen för jag känner knappt igen mig själv!

Har lite ångest över att jag inte har önskat mig nått i år.. alla andra verkar ju ha saker att önska sig?? Jag menar, om man riktigt tänker efter så finns det ju saker jag önskar mig, t.ex: alla snygga kläder på stan, skor, mirakelgrejer till mitt hår som kanske kan göra det snyggt?, resor till roligare ställen, örhängen jag har tänkt köpa i hundra år men aldrig gjort.. Listan kan göras lång. Men på något sätt känns det så himla tråkigt att önska sig grejer. Mycket roligare när man får saker som någon personligen valt ut åt en.

Det värsta som finns är ju när man loggar in på facebook på julafton och ser folk som skriver typ "är alla nöjda med sina julklappar då?" VADÅ NÖJDA??? Man är väl nöjd om man får ett enda litet skruttigt paket? Julafton handlar väl inte om att bli "nöjd" med sina presenter?? Blir lika illamående över det varenda jul. Plus all julmaten då som jag på något vis alltid råkar äta lite för mycket av.

Adjö från en människa med för mycket åsikter (tro mig).  


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback