emma: let's leave out all our skeletons

Hello u guis n gurlz. 

Saknar att blogga lite. Men det är fuckin/&¤()#Y& tråkigt när man inte kan lägga in bilder. Seriöst sugit tråkigt. Kan inte ens lägga in gamla bilder eftersom de är på min andra dator som helt har gett upp, utforskaren har slutat fungera?? Så nu kan jag inte komma in på typ dokument och liknande. Störd dator oui. 

Men har i alla fall inte hänt så mycket värt att berätta om (eller lägga ut bilder på). Kanske borde göra om detta till en modeblogg? Då kan jag i alla fall lägga ut bilder på mina (fula) outfits även om mitt liv är tråkigare än en mattelektion i nian. 

Har i alla fall bytt praktikplats från friskis till Indiska, och de äger!!!!!!!!! Seriöst, jobbar från 9-17 varje dag men de känns som typ en timme. Efter jul när vi har praktik två dagar i veckan ska jag få lära mig kassan och då kommer det bli ännu roligare.. Dessutom har mitt intresse för både mode och inredning faktiskt skjutit i höjden som en jefla raket mot rymden. Detta kan vara starten på något stort. Idag lyckades jag faktiskt ta på mig kläder som jag fick komplimanger för flera gånger!! Dock tyckte jag själv inte de var särskilt snyggt men det är ju en annan femma. 

Sitter i svetträningskläder just nu så ska gå och ta en dusch, hejdo vi ses seriöst snart. Lovar. 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback