olivia: we can't wait to burn it to the ground

Helo evribadi!
Ännu en händelselös sommarlovsdag är här. Ska spenderas hos mamma då vi flyttade hit igår. Försöker läsa en bok, men tyvärr är den världens sorgligaste så jag börjar nästan gråta varje gång jag läser den. Inte så kul, har faktiskt gått så långt att jag nästan fasar inför att läsa den. Men den är sjukt bra också, så kan ej ge upp den såhär drygt halvvägs igenom.

Förutom att försöka hålla mig från att gråta, så är dagens planer att träna och vänta på att mr snuffles ska komma hit efter sin träning. Men blir det gym1 eller en gammal hederlig löparrunda? Har ju mer än tid för båda, men när den dagen kommer att jag gör båda bara för att jag kan.. ja den dagen har jag tydligen hittat motivation.
Da gurlx know it! YOLO!!!

Kommentarer
Postat av: matilda

saknar sommaren<3

2012-12-22 @ 14:42:09

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback