emma: they don't even know you, all they see is scars

Hello!!!!

Stor dag i dag. Skolavslutning:$:$:$:$ Tyvärr kunde jag knappt sova en blund i natt och trots att jag ställt väckaren på 8 klev jag upp nu eftersom det kändes onödigt att fortsätta ligga i sängen när jag ändå inte kunde sova... När ska jag lära mig att jag VERKLIGEN inte kan sova utan Adam? Det går inte. Seriöst impossibru!! Så nu kommer jag väl vara världens tröttaste hela dagen. MEN! Jag är inte helt ovan vid den rollen så jag ska väl överleva i alla fall.

Idag blir i alla fall en rolig dag, hoppas jag. Så jag taggar upp med lite ensamparty och DISTORTION SLEEP (kan höras i inlägget nedan)!!!! Tyvärr är vädret lie tråkigt, 10 grader och molnigt? Tänkte tyvärr ha kjol och strmpbyxor i nödfall, tyvärr gick strumpbyxorna sönder när jag testade dom så de blir barbent! Vi får se var detta slutar..

Tänkte som avslutning ta en helt irrelevant bild på mig när jag äter macka. Tyvärr vågar jag inte pga är ensam hemma så goodbye :(

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback