olivia: to chase the dream but now it seems that days run like wild horses over the hills

Är ledig idag, och fastän jag gick och la mig hyfsat tidigt igår så sov jag till alldeles nyss. Är lite snurrig efter den extremt långa sömnen och försöker nu väcka mig själv med musik. Tyvärr har jag inte lyckats med något annat än att förmodligen väcka Emma och Adam. 


Eftersom mamma ska bort ikväll gjorde hon världens godaste paj till oss som vi ska äta till middag, men nu är jag bortbjuden på grillspett så.. Undrar om det är OK att jag snirklar lite av nu till lunch istället? Förmodligen. 

Förövrigt tycker jag att vädret kan försöka skärpa till sig. 9 grader? Är. INTE. OK. på. Skolavslutningen.
Efter förra året avslutning.. då, mitt herrskap, var det VARMT. och skönt.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback